måndag 6 december 2010

Bella är nyfiken på - hårvård... BaByliss Waving Wand

BaByliss Waving Wand
är en oval locktång som ger lite mer vågiga lockar, lite som en vågtång men utan att man får de "klämda" vågorna. Tyvärr har jag bara sett en video där den används, och det är BaByliss egen, men jag hoppas det kan komma fler, så man får se hur den funkar lite mer :) Resultatet ser väldigt snyggt ut i BaBylissfilmen iallafall :D Finns på bl.a. Amazon.co.uk för runt £30, samt på eBay för runt detsamma.





1 kommentar:

  1. Kul att du jobbat på Lush :) Ja, men lush har ju konceptet "all natural". Allt naturligt som går att använda är ju bra, särskilt sånt som går att äta, men tyvärr har jag haft reaktioner på allt "naturligt" hittills :( Men jag håller med dig om att man ska använda det som fungerar för en själv. Jag är bara lycklig över att kunna smörja in huden med någonting och att det har läkt så fint och håller sig återfuktat. Fast mineralolja är ursprungligen från växter och djur så den är ju inte helt onaturligt...? Älskar i övrigt alla lush produkter, de luktar så gott! Brukar gå in i butiken ibland när jag är på stan bara för att det luktar så gott :)

    SvaraRadera