måndag 26 april 2010

Bella gillar - make up... Åhlens Brun utan sol

Åhlens Brun utan sol
är nog min favorit-BUS, och har varit det i 2 år nu :) Den doftar så klart som andra brun-utan-sol, men inte extremt starkt. Den är ljust bronsfärgad med lite skimmer, så man ser fräsch ut så fort den torkat. Den funkar rätt bra till ansiktet också, även om den på mig inte ger lika mycket färg i ansiktet som på resten av kroppen. Man får en läcker guldig ton i huden (och jag är normalt väldigt blek!) och inget orange alls! Kostar 85:- på Åhlens. Har testat lite olika genom åren, bland annat Piz Buins mousse, men den gjorde huden i ansiktet lite stram och kändes lite uttorkande. Dessutom tyckte jag man såg lite gul ut av den.

Fake Bake Xtreme Tanning Gel ger massor av färg, åtminstone i början, sedan var det som om huden vande sig, dessutom kändes det som att mitt ansikte inte gillade den riktigt och fick lite utslag. Dessutom har den en så kallad colour guide som visar var man smörjt in sig, men som bör tvättas bort innan man går ut då man kan se lite grön ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar