måndag 28 juni 2010

Bella gillar - hårvård... L'Anza Hair Repair & Healing Strength


L'Anza Hair Repair & Healing Strength
provade mammas shampoo & balsam när jag var hemma och var trött på mina egna :) och håret blev så underbart mjukt och trasselfritt att jag blev helt förälskad!

Shampoot är Hair Repair Protein Plus Shampoo som luktar underbart av kokos! Om shampoot står det så här på L'Anzas hemsida:

"Designed for chemically treated or environmentally stressed hair because of it's ability to restore pliability, strength and shine."

Sedan använde jag inget balsam då jag tänkte använda leave-in-balsam som blir mest effektivt utan vanligt balsam innan. Istället när jag handdukstorkat håret något använde jag en blandning av L'Anza Healing Strength Neem Plant Silk Serum och Hair Repair Leave-in Protector och kramade i håret, främst i topparna.

Healing Strength Neem Plant Silk Serum:
  • Builds strength: Boosts elasticity and reduces hair breakage.
  • Shine & softness: Neem plant provides non-greasy thermal protection.
  • Triple UV color protectors: UVA/UVB color guards to prevent damage and fading.
  • Restored fiber integrity: Results in stronger, shinier, healthier hair.
  • pH 5.5

Hair Repair Leave-in Protector:

  • Shields hair from heat styling and environmental damage. Eliminates static electricity and frizz.

Även serumet luktar mumsigt kokos! :)

Finns just nu hos lyko.se till rabatterat pris, Hair Repair Protein Plus Shampoo 300 ml + Leave-in Protector 125 ml för 99:- och Healing Strength Neem Plant Silk Serum 100 ml för 199:- + frakt 29:-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar