söndag 13 juni 2010

Bella testar - parfym... Yves Rocher Plaisirs Nature

Yves Rocher Plaisirs Nature
finns i ett gäng olika dofter, och då jag är på jakt efter en sommarparfym gick jag och testade några av dessa. Jag testade Framboise (hallon), Fraise (jordgubb) och Vanille (vanilj).

Precis när man har sprayat på dem är de rätt sliskiga och starka, men efter en stund blir de bättre. Dock tyckte jag att hallondoften var rätt äcklig. Jordgubbsdoften var lite bättre, men rätt intensiv. Vaniljen luktar precis som vaniljsocker!

Min favorit av Plaisirs Nature är nog ändå kokosen, Noix de Coco, som luktar krämigt och härligt somrigt!

Finns i Yves Rocher-affärer, samt i deras internetbutik, dock kunde jag inte se jordgubb, men den kanske bara är slut för tillfället. 20 ml kostar 49:- och 100 ml kostar 99:-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar