måndag 22 november 2010

Bella gillar - parfym... Make Up Store Fragrance Library - Holiday Luxury

Make Up Store Fragrance Library - Holiday Luxury
är MUS senaste doft som parfym, innan fanns den som body mist. Testade den häromdagen och fastnade direkt! Yey, jag har nog hittat min nya parfym! :) MUS Fragrance Library har ett gäng olika dofter, som jag testat lite innan, här och här. De har utformat produktinformationen som kontaktannonser, så att man enligt detta ska kunna hitta vilken doft som passar en bäst, kanske funkar sådär, men måste ändå hålla med om att infon på Holiday Luxury passar mig perfekt! :)

"Luxury to me is strolling down the
beach a sunny day wearing my wide tunic, with my hair flowing in the wind and
letting the sunbeams kiss my skin. Nights are spent at my terrace among my many
green plants and colourful flowers. I'm looking for a companion that wants to
sit next to me watching the sunset and listening to the waves."

Toppnoter: Rabarber, clementin, kumquat
Mellannoter: Jasminblomblad, syren, gröna örter
Basnoter: Pralin, persika
Måste erkänna att om jag hade läst vilka noterna var innan, så hade jag nog varit tveksam till den, men på mig luktade den väldigt fräscht och fruktigt. Som en parfym jag köpte i Australien, Beachcomber från Urban Rituelle.

Fragrance Library-dofterna finns i:
Eau de parfum: 395:-
Candle: 345:-
Body mist: 225:-
Body lotion: 245:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar