tisdag 15 juni 2010

Bella testar - brun utan sol... Vita Liberata Rich Silken Chocolate Tinted Self Tan + Åhlens Brun utan sol


Vita Liberata Rich Silken Chocolate Tinted Self Tan + Åhlens Brun utan sol
har jag kört en mix av på hela kroppen förutom ansiktet som jag bara haft Vita Liberata på. Huden i mitt ansikte är märklig, för den vänjer sig vid brun utan sol och till slut ger det inte längre något resultat, såvida jag inte kletar på flera gånger om dagen... Riktigt märkligt!


På resten av kroppen har jag använt Åhlens Brun utan sol blandat med en liten klick Vita Liberata RSCTST (!) för att få lite mer färg. Dock har jag märkt att det är oerhört svårt att få bort resterna, något jag aldrig upplevt innan, då jag enbart använt Åhlens BUS. Alltså, då fuskbrännan håller på att gå bort, fadar den oerhört ojämnt och det går heller inte att skrubba bort den med peeling. Så för tillfället har jag brunfläckiga armar, med mycket ljusare partier i armvecken, och det hjälper dessutom inte att lägga på nya lager BUS. Inte snyggt alls... Vet inte om det har med Vita Liberatas starkare pigment att göra eller om jag är torrare i huden än jag varit innan, men hoppas jag kommer på någon bra lösning... :)


Måste dock säga till bådas försvar att man får en supersnygg färg efter första appliceringen, kör på kvällen och på morgonen efter är man så läckert brun, och ser väldigt naturligt solbränd ut! Så det kanske gäller att smörja in sig lite oftare så att brännan inte hinner gå bort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar