söndag 20 juni 2010

Bella testar - hudvård... L'Oreal Youth Code Rejuvenating Anti-Wrinkle Eye Cream


L'Oreal Youth Code Rejuvenating Anti-Wrinkle Eye Cream
var nog ett av de längsta namnen på en kräm jag sett på länge... hur som helst har jag testat denna ett tag nu (skrev ett inlägg om när jag köpte den för 2 månader sen) och jag har faktiskt inte orkat hålla på hela tiden... körde stenhårt morgon och kväll i en månad åtminstone, och såg inte ett dugg skillnad. Visst, när man precis smörjt på den ljusas mörka partier under ögonen upp då den innehåller en gnutta ljusreflekterande ämnen, men detta tycker jag märks mindre efter en stund. Mot linjer funkar den inte alls, åtminstone inte på kort sikt, den kanske hjälper till att förhindra bildandet av rynkor, men det är ju svårt att testa.

Så, funkar okej för att ljusa upp mörka partier under ögonen, men fyller inte ut linjer något alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar