måndag 3 maj 2010

Bella är nyfiken på - brun utan sol... Vita Liberata Rich Silken Chocolate Tinted Self Tan



Vita Liberata Rich Silken Chocolate - Tinted Self Tan
Denna brun-utan-sol verkar spännande! Har kikat runt lite efter vad folk som testat den tycker, och de flesta tycker att den ger mycket färg som ser naturlig ut och varar länge. Någon tyckte att den tvättades bort lite väl fort, men att det kanske var för att hon använt för lite.
Kostar 295:- på Eleven.se + frakt, (55:-) finns på eBay för £19 inklusive frakt (210-220:-)
Har precis klickat hem en från eBay, ska bli spännande att testa när den kommer fram! :)

1 kommentar:

  1. Jag provade denna i somras och första gången var jag jätte nöjd. Den gav fin färg och man såg färgen direkt. Den luktade inte alls lika mycket som vanliga BUS-krämer. Men sen fick jag mer och mer ojämnt resultat. Den ville liksom inte fastna på huden. Jätte konstigt. Och jag fick liksom små små bruna prickar där man liksom kunde se den bruna färgen i hårsäckarna på benen. Det var inte snyggt.

    Ska ge den nytt försök här i vår tänkte jag. Jag har bara haft den på benen så jag vet inte hur den funkar annars.

    SvaraRadera